fredag 12 juni 2009

Det var då själva fan!

Det ösregnar. Så in i helvete. Mina klädplaner sprack. Dom nya ballerinaskorna får stanna hemma och over size-koftan likaså. Dessutom har jag skoskav så nu vet jag inte vilka skor jag kan ha på mig.

Jag tänkte vara smart och ta på mig en bh med halterneckband så att ena bröstet inte hänger nere vid knäna pga att jag inte har något bh-band på höger sida. I min garderob fanns en bh med halterneckfunktion. En endaste jävla bh. Varför? Jo för att jag rensade ut min garderob för några veckor sen. Och den här bh:n kliar så in i helvete.

Men jag får tänka positivt. Om tre timmar pryder en ny tatuering min kropp och en hasselnötsboll ligger i magen.

1 kommentar:

CYANESSA sa...

Hejsan, jag trillade in här på något vis och har nu spenderat de senaste 1,5 timmarna med att läsa dina inlägg :)
Hit komer jag definitivt tillbaks och kikar!

Ha en fin dag (kväll)
kram
Linda.