tisdag 16 juni 2009

@ Tingsryd

Jag har hemlängtan. Som fan.

Hittills har jag:
- varit med om en turbulent landning och mått illa på planet.
- mådde ännu mer illa när jag hörde tre män, uppenbarligen i någon slags chefsposition, och deras jargong om kvinnor.
- visat hunden vem som bestämmer utav oss två.
- försökt hålla sams med mamma.
- städat tillsammans med hunden som bidrog genom att slicka på toalocket.
- tjafsat med R via telefon om hur världen skulle se ut med bara kvinnliga ledare. Dålig idé enligt honom eftersom att världskrig skulle startas över en skorea.
- varit ute med hunden tre gånger.
- bakat chokladkakor med jordnötter.
- börjat planera när jag ska åka hem i sommar.
- skickat mms till R med en solig sommarbild tagen på Gusten (hunden) i trädgården.
- fick svaret "Fuck you! Jag vill också ha sol!" tillbaka.
- undrat om det är Alla desperata snuskgubbars dag på Qx.
- börjat längta hem till alla mina underbara vänner och finaste R så att jag håller på att gå sönder.

6 kommentarer:

Josefine sa...

jag förstår dig. jag hade blivit komplett galen av att bo hemma tror jag. innan jag träffade m var jag hemma och hängde i laholm och vid havet en hel del på somrarna. det var världskrig i huset efter en vecka. och då var jag vuxen (!). din tatuering blev jättesnygg! verkligen.

Anna sa...

Det tar ett tag att "anpassa" sej. Hoppas det känns bättre snart iaf!
*kramar*

byrackan sa...

Alla dagar är desperata snuskgubbars dagar på qx och eftersom man inte vill ha meddelanden typ "Hej jag vill munknulla dig hårt innan jag sätter på dig i röven samtidigt som jag dunkar ditt huvud i toalocket" så avslutar man sitt medlemskap där. Det var iaf vad jag gjorde.

Jo tjena sa...

Miss Muffin - Jag börjar redan känna mig galen. Ska bli så skönt att börja jobba i morgon, annars hade tredje världskriget brutit ut. Och tack, jag blev supernöjd!

Anna - Ja, dt hoppas jag med! Men vad sägs om fika nästa vecka? Vet inte riktigt hur jag jobbar men något kan vi säkert klämma in =)

Byrackan - Jag är för envis, ett gäng snuskgubbar ska inte få driva mig ifrån Qx. Även om jag hatar dom som fan.

Anna sa...

Det tycker jag låter som en mycket bra idé! Vi får höras närmare=)

Olof sa...

Det är alltid alla desperata snuskgubbars dag på Qx?