lördag 27 juni 2009

Är man rödhårig så är man!

"Va? Gå ut? Men det är ju sol ute...?"

8 kommentarer:

Anna sa...

Hehehe. Ja vi röda/ljusa får hålla oss inne o akta oss jäkligt noga för solen!

Fisken sa...

Jo men rödhåriga är ju enligt ryktet väldig vilda i sängen! Problemet är ju att rött är en populär hårfärg.
Nu är jag i och för sig inte dingel så jag har inte den funderingen, men TÄNK om man tog hem en rödhårig tjej och drog ned byxorna och upptäckte att hon EGENTLIGEN är blond?
Kan man anmäla det som bedrägeri tror du? :-P

Fisken sa...

SINGEL!
*Note o self: Kommentera ALDRIG onykter.*

Jo tjena sa...

Anna - Hehe ja, jag märkte det speciellt efter att vi hade fikat, trots halvskuggan så fick jag mig en liten bränna. Förresten, jag kan rekommendera Mrs Dalloway!

Anonühm sa...

Om det är till någon tröst vet jag inte, man även vi pseudoblonda borde hålla oss undan solen... Det borde åtminstona jag gjort, nu sitter jag här rödbröstad i skuggan och undrar vilken dag skinnet ska lossna. Det lär inte bli något ragg i Arvika såvida inte 80-talet är så inne att det är sexigt att se ut som någon från teveserien V.

Daniel sa...

oxå hört att de e galna i sängen!

Jo tjena sa...

Anonuhm - Äsch, du behöver bara le lite och bjuda på en GT vid ditt tält så kommer flickorna samlas på ett kick =)

Daniel - Säger jag ingenting så har jag ingenting sagt!

Anna sa...

Ja du, det går fort!hehe
Åh så trevligt=) Kommit på hur den hör ihop med filmen? Jag var tvungen att ta fram filmen häromdagen, så nu har jag börjat kolla på den igen=P Är det kanske så att det är just den boken som Virginnia i filmen sitter o skriver på o som dom sen citerar ur hela tiden? Det där med att hon ska gå o köpa blommor o så?