lördag 26 december 2009

Vågar jag satsa?

Nu börjar mina hudvårdsprodukter från Lumene sjunga på sista versen och min hy kräver något nytt. Efter att ha surfat runt lite på nätet fastnade jag lite för Biotherm Biopur. Lätt som jag har att få pormaskar känns detta alternativ lite lockande. Men sen tänkte jag på när jag testade Black head scrub och finnarna fullkomligt poppade upp, vilket kändes extremt konstigt då jag nästan aldrig har haft finnar i ansiktet. Är lite smårädd att det ska hända igen och ska jag lägga runt tusen-lappen på produkter vill jag gärna ha lite inside information från någon som har använt Biotherms produkter. Hur tycker ni att dom är? Får man det man betalar för? Ska jag satsa?

3 kommentarer:

H sa...

Har inte testat dom tyvärr. Jag har haft problemhy sen mellanstadiet ( lycko mig...) o de två som fungerat bra för mig är Vichy Normaderm o otroligt nog tvshops Proaktiv. Aldrig varit så bra som nu faktiskt. Sen tror jag mineralsminket gör sitt till också. Kollade runt lite på Biotherm Biopur o den låter bra men jag kan inte hitta vad det är för ingredienser som är aktiva? Inte ens på Biotherms hemsida kan jag hitta det jag letar efter utan mer vad man får för resultat. Men nog brukar dom göra bra saker o ärligt talat brukar man ju få vad man betalar för.

Jo tjena sa...

Wow, jag trodde mest att Proaktiv var ytterligare någon skit därifrån. Borde kanske överväga det. Nej, jag har inte heller kunnat hitta det. Har tänkt att bege mig till någon butik som säljer Biotherm Biopur och höra lite vilka aktiva ingredienser det är. Vill veta lite iaf vad det är som jag ev ska rengöra ansiktet med.

Cissi sa...

Har själv använt biopur en gång i tiden men numera kör jag med Mary Kay. De rengör helt fantastiskt bra. Lite dyra att köpa in, men de varar verkligen länge!