torsdag 17 december 2009

Fy fan för dig SL!

Tack så jävla mycket era inkompetenta idioter på SL's informationsavdelning som fick mig strandad i Älvsjö i över en hel jävla timme. Jag har en liten nyhet till er som sköter spåren - spår 4 och 8 är INTE samma sak! Okej? Anger ni att tåget ska komma in på spår 4, ja då tror vi resenärer att det är så och inte att tåget ska komma in på ett helt annat spår. Speciellt inte när ni era jävlar inte ens kan annonsera ut om att det har blivit en spårändring utan låter oss gissa oss till varifrån tåget ska gå. Är det er julklapp till oss kanske? Jävla idioter.

Och seriöst, hur jävla svårt kan det vara att skotta och sanda lite på perrongerna? Eller ska vi vandra i decimeterdjup snö på jävligt hala perronger? Har ni slagat vad om hur många resenärer som halkar och skadar sig?

Jag hatar dig innerligt just nu SL. Jag har bestämt mig för att skaffa körkort och bil snarast. Sen ska jag räcka fuck you åt varenda pendeltåg, buss eller tunnelbana jag ser.

1 kommentar:

H sa...

Men det är faktiskt inget kul att köra i det här vädret heller...