fredag 25 december 2009

Förlåt men jag glömde faktiskt...

Så, god jul i efterskott till er!

Igår hann jag inte önska er det, full rulle här hemma innan jag susade till jobbet. Jag fick så mycket choklad i mig igår att jag knappt kunde sova inatt. Kul när man skulle upp halv sju... Men nu är jag hemma hos föräldrarna igen och väntar på att åka iväg till kvällspasset. Delade turer är fan inte roligt. Men när jag tänker på pengarna känns allt genast lite lättare igen.

Däremot så hoppas jag att alla ni har haft en härlig julafton och god fortsättning!

4 kommentarer:

Anna sa...

God Jul på dej själv!
Kramar

Daniel sa...

Go jul!

Ta mej me på träning å jag spyr!

H sa...

Tack detsamma!

Jo tjena sa...

Anna - Hoppas att du har haft en fin jul!

Daniel - Detsamma! Haha lovar att inte ta med dig på träning! Men du får gärna följa med till mitt jobb, gruppboendet, och underhålla mig!