onsdag 16 december 2009

Tummen visar mina sanna känslor för vintern

Ibland räcker inte ord till. Då tar man till tummen. Eller långfingret.


Efter fyra timmars snöstorm var jag
trött på skiten. Lindrigt sagt. Jag hejjar på
växthuseffekten.

Jag såg mig själv i spegeln och blev rädd.


Fy fan vad jag hatar snöstorm.


Men kakorna till avskedsfikat på jobbet blev
goda så att det tog 40 min att komma till affären,
när det tar 10 egentligen, bortsåg jag från.


Och så hoppas vi på att jag får en ny
lägenhet.

6 kommentarer:

greken sa...

åååå vad är det för lägenhet?! spännande!

Jo tjena sa...

Det är en etta som ligger rätt nära skolan, andra sidan spåret så att säga =) Och lite större, ska dit och kolla på den i morgon =)

Anonym sa...

Vad händer med R då... Inte flytta tillsammans?

J

Jo tjena sa...

Anonym - R har sin egen lägenhet så han kommer klara sig.

Anonym sa...

Vad pluggar du? :)

Jo tjena sa...

Anonym - Just nu läser jag genus, annars ett statsvetenskapligt program med offentlig rätt som inriktning