tisdag 22 december 2009

Åh detta stressiga liv jag lever...

Ni anar inte hur stressigt jag har haft det idag!

Jag har:
- Busat med Snuffse i snön och gått en långpromenad efter frukost. Eller kallas det frukost om man äter vid 12.30?
- Lagat middag till föräldrarna
- Sov lite framför tv:n
- Gick ut med hunden
- Ätit fyra pepparkakor med ädelost
- Saknat R och Stockholm till förbannelse
- Druckit sju koppar glögg på rad
- Lekt i snön med nämnda hund
- Mobbat min hårt arbetande pojkvän som fick nöja sig med McDonalds när jag mumsade i mig gottis
- Funderat på att hjälpa pappa lägga in sill men ansåg mig inte hinna eftersom att bloggen behövde uppdateras
- Tittat lite på min kurslitteratur och tänkt "i morgon är en annan dag!"

Ja, ni hör ju hur stressigt jag har det här nere.

1 kommentar:

H sa...

Haha, skönt att du har det bra. Är det första målet mat på dagen är det klart att det heter frukost. Det sa jag idag vid tolv iaf...