torsdag 17 december 2009

Bye bye Ericsson!

Sista passet är gjort. Himla sorgligt faktiskt. Några utav tanterna snyftade, jag snyftade, chefen snyftade. Sen fick jag en massa choklad så då blev jag glad igen.

Sista samtalet kom lämpligt nog från en utav mina favoriter som är stationerad i Bahamas för tillfället. Han var inte min favorit när han skrattade rakt åt snökaoset som är i Stockholm för att sen berätta hur hans vistelse varit. Jag svarade med att muttra och gav löfte om att om jag har något att säga till om så är det snökaos när han kommer hem igen. Jo tjena.

Som sagt, jag kommer sakna mitt jobb i växeln som fan men om allt går som planerat så kanske, kanske, jag är tillbaka på samma företag om ett tag igen.

Var även och tittade på lägenhet tidigare idag, helt okej, med lite färg så kan det bli bra. Så nu håller vi tummarna för att jag får den.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Beklagar!

Men ny framtida energiska tag säj!
Må lägenheten bli din! Bjud mej på kalas sen!

Jo tjena sa...

Du är alltid bjuden på kalas hos mig Daniel!