måndag 6 oktober 2008

Vissa dagar alltså...

Runt klockan 6 i morse ringde klockan och jag trodde jag skulle avlida. Jag petade lite på Lowe och ansåg att han skulle sköta snoozandet i 45 minuter innan jag faktiskt var tvungen att gå ner till tvättstugan. Han var inte så pigg på att röra sig öht.

När jag skulle ladda torktumlarna för andra gången gjorde jag den roliga upptäckten att torktumlarjävlarna hade gått sönder. Båda två. Och jag hade 6 maskiner tvätt till som skulle knökas in efter hand. I samma stund började ena tvättmaskinen jävlas. Den visa på 1 minut kvar i 10 minuter. Det är första gången jag ser en minut som faktiskt är längre än SL's minutrar. Jag höll på att bli tokig.

Så nu sitter jag här i en lägenhet som är fylld med tvätt på varenda lediga yta som det går att ha tvätt på.

Inga kommentarer: