söndag 5 oktober 2008

Hell yeah!

Igår var det den stora 5- årsfesten hos Eeva som vi firade med dunder och brak! Det blev en massa vin, otroligt mycket skrattande, massage, nya människor och givetvis gummibjörnar. Sen jag såg Hedwig and the Angry inch kan jag inte låta bli att tänka på sex när jag ser gummibjörnar. Kul som tusan hade jag iaf igår.

Efter festen åkte jag hem till mr S som jag inte har träffat på väldigt länge. Det kändes på något sätt konstigt men ändå så pass normalt att ligga under hans vita filt i soffan och prata om allt och inget. Att känna hur han blinkade mot min kind så att hans ögofransar kittlade mig tills jag började skratta. När han började snarka började jag automatiskt klia honom på ryggen, det är det enda som får honom att sluta, och det kändes som om alla dom här månaderna utan varandra inte har existerat eller det dåliga vi gick igenom. Allt kändes som när vi hade det som bäst, alla frukostarna i hans soffa när vi lyssnade på P1, åt ostfrallor och han gjorde starkt té, precis som jag vill ha det, åt mig.

När vi gick under hans paraply, min lilla tumvantesbeklädda hand i hans stora varma hand, på väg till hans bil visste jag att det här var en av dom sista gångerna vi kommer att ses.

1 kommentar:

Anonym sa...

du glömde min kjol ;)