tisdag 14 oktober 2008

Influensatider

Jag är sjuk. Jag hatar att vara sjuk. Som tur är hade jag Lowe hos mig inatt och som tröstade mig när jag inte hade huvudet i toaletten. Har jag ännu mer tur kommer han också bli sjuk och kan vara hos mig. Fast han får inte bli lika sjuk som jag var. Jag har svårt för andra som är sjuka i influensa.

Jag har verkligen inte tid att vara sjuk. Missade ett seminarium idag, hej restuppgift, men det lär jag skriva på ett kick.

Det är inte många timmar sen Lowe gick härifrån efter att ha gett mig lite té och rostad macka men jag har så tråkigt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag vill göra en massa, gå ut och gå, städa, skrubba badrumskaklet men det enda jag egentligen orkar göra är att sova och glo på tv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kan byta! Av någon störd anledning skulle det vara rätt skönt att bli sjuk just nu. Då kunde jag ge fingret åt min plugggrupp utan dåligt samvete. *ler*

Jo tjena sa...

Ja, låt oss byta! Jag är så uttråkad att jag snart blir galen.