fredag 10 oktober 2008

The fight must go on!

Lampan ja... Jag och Eeva gjorde ett tappert försök igår till att få upp den. Det gick inte. För uppe i taksockeln är det en liten sladdjävel som sitter i vägen. Så lampan fortsätter att bo på mitt golv ett tag till nästa person kommer och försöker. Lowe kom förbi igår och bara skrattade åt mina försök.

Helgen kommer bli händelserik. Systerdottern L kommer upp till El Stockholmo vilket ska bli kul, har knappt sett henne på väldigt många månader. Sushi, fest och shopping står på schemat.

På lördag har jag även kickoff för alla oss som ska bli skolinformatörer inom RFSL Stockholm. Det ska bli väldigt spännande.

4 kommentarer:

xixa sa...

Hahaaaahaa

xixa sa...

!

Anonühm sa...

ärligt talat så kan jag inte förstå att en liten lampa kan trilskas så mycket... visst har man kämpat med lampot några ggr, speciellt taklampor, men visst får man upp dom. eller? om jag klarade att efter ett tresiffrigt antal svordomar få upp min lampa i köket (efter att ha slagborrat mig igenom stålplåt, betong av atombombsbunkerkvalitet, armeringsjärn och elkablar) så är väl inte din någon match. eller? xD

Jo tjena sa...

Marie - Käften och hjälp till istället ;)

Anonym - Haha det är en sladdjävel som ligger fel på ena sidan och som trilskas en himla massa.