tisdag 14 oktober 2008

Ska jag eller ska jag inte?

För ett tag sen anmälde jag intresse för att bli nattvandrare i PS- gruppen (polisens volontärer) och idag fick jag mail om att det kommer vara en infokväll nästa måndag om vad det innebär. Det låter onekligen väldigt intressant, frågan är väl egentligen om jag kommer orka. Innan jag vet om jag får en plats på utbildningen blir det enskilt samtal med poliser och någon kurator.

Det lutar åt att gå på infoträffen och sen ta det därifrån. Ja, så ska jag nog göra.

4 kommentarer:

Myrddin sa...

HEhe... 3 inlägg på en dag? Jo, du är uttråkad ;)
Uttråkad men söt ;)

Anonym sa...

Ännu ett intressant projekt! Följer dom med spänning=)

Joakim sa...

Tack för denna tid. Hej då och lycka till med bloggandet.

Ha de gott // Spanarn

Jo tjena sa...

Markus - Hemskt vad du fjäskar...vill du att jag ska göra en chokladkaka igen eller? ;)

Anna - Åh, tack =)

Spanarn - Kommer sakna dig och Rolf!