lördag 4 oktober 2008

I'm back on track!

Igår kom sötnöten Malin över för att dricka rosévin och prata bort några timmar innan det var dags för att möta upp Linus med kompis på Sidetrack. Jag och Linus höll fast i vårt motto mer öl! vilket vi är väldigt duktiga på måste jag säga.

Efter en väldigt trevlig kväll blev det dags för hemfärd. När jag hoppar på tåget sätter jag mig framför en underbart fin tjej varpå jag kopplar på min oemotståndliga charm. Det slutade med att vi bytte nummer.

När jag traskar hem på mina höga klackar blir jag indragen i ett lesbiskt drama. Fråga mig inte hur det gick till men helt plötsligt har jag en tjejs arm runt min midja och blir presenterad som hennes ragg inför en annan tjej som ser allt annat än glad ut. Den arga tjejen fräser dessutom "ge fan i min flickvän" åt mig. Jag fattar fortfarande inte riktigt vad som pågår. På något sätt slingrar jag mig ur tjej nr 1's arm lite diskret och fortsätter klättringen hemåt utan att ha förstått vad som hände.

5 kommentarer:

Malinmupp sa...

Oj, din kväll slutade inte där nä! Vilket drama.

Jo tjena sa...

Allt kan hända i Stockholm verkar det som =)

Myrddin sa...

HEHE! Det var ju dem jag berättade om!
Som jag klättrade runt med =)

De bråkade också under pride, tog samma nattbuss som jag. Den ena (som var lite kortare och lite rundare) är smått rasistisk ;P

Jo tjena sa...

Hm...med lite kortare, menar du att hon är i samma längd som dig? För dom här var längre än mig.

Anonym sa...

Haha. Ibland händer märkliga saker!