måndag 20 oktober 2008

Jag kan jag också!

Igår tittade jag igenom min kalender och insåg att jag skulle gå under om jag gjorde allt som fanns inplanerat. Att gå under känns som en dålig idé och idag har jag ägnat mig åt att säga återbud till det mesta för att känna att jag har tid till att tentaplugga. Och det känns så jävla skönt. Det innebär visserligen att det inte kommer bli något infomöte om PS-gruppen för mig ikväll men efter att ha funderat igenom det hela kom jag fram till att jag måste dra ner på tempot och inte engagera mig i allt, hur roligt det än må vara, det finns viktigare saker att ägna sig åt, vänner och skola tex. Så, kanske till våren.

Efter att ha sovit en natt ensam, den första på ett bra tag, fick jag abstinens och åkte över till M. Såg nästan hela Land of Women och hade nästan sex. Ett helt okej avslut på helgen. Ikväll kommer Lowe hem från sin tjänsteresa så förhoppningsvis får jag sällskap inatt, har saknat det. Det är egentligen inte Lowe i sig jag har saknat utan att ha någon som ligger jämte mig. Någon som ger mig den där speciella närheten man får. Och nej, jag och Lowe är inte tillsammans. Vi är bra vänner som har bra sex.

Idag ska jag även ut till avkroken Riksten där jag bodde tidigare. Ska gå igenom så att jag inte har missat något i städningen, ska dammsuga och moppa golvet en sista gång men det blir i morgon innan besiktningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klokt att dra ner lite på tempot när man känner att man behöver det. Det är ju tyvärr allt för lätt att bara köra på i 110 hela tiden annars.

Jo tjena sa...

Ja, det är ju det och ignorera alla varningssignaler kroppen sänder ut.