torsdag 2 oktober 2008

Torsdag

Pubkvällen igår gick jättebra! Shan da man Atci var kanonduktig och het som få. Tyvärr hade jag läst fel på mitt jobbschema och knatade dit vid 16 när jag skulle ha börjat vid 20. Jag var rätt trött när vi stängde vid 01 och var sist kvar av alla i festkommitténs crew men fick skjuts hem av ena vakten så jag var nöjd.

Idag sov jag till 10 och det var så satans skönt. Jag behövde verkligen det här. Nu är jag effektiviteten personifierad. Just nu gör jag lite olika matlådor med två olika sorters indiska grytor och en pestolasagne. Hur jag ska få plats med det i frysen är en annan femma.

Men jag måste säga att jag känner mig mer harmonisk idag än vad jag har gjort dom sista dagarna. Det här var precis ad jag behövde, att inte vara social eller flänga runt till något möte, intervju eller något annat utan bara vara för mig själv. Nu känner jag mig laddad inför helgen.

2 kommentarer:

xixa sa...

Pestolasagne låter väldigt konstigt.. :P

Jo tjena sa...

Hade du inte varit glutenintolerant hade du älskat det :D Färsk basilika, pesto, ostsås och vitlöksfrästa champinjoner mellan lagrerna är mumma =)