fredag 3 oktober 2008

Och bättre blev det

Jag har stört mig i några veckor på att det är något som stoppar upp i avloppet till handfatet och fick för mig att leka rörmokare igår kväll. Det var lite nervöst där jag stod med en kemikalieflaska i ena handen och måttade upp giftet. Jag såg framför mig hur rören skulle smälta samman eller att stoppet skulle bli ännu värre. En halvtimme senare rann vattnet ner precis som det skulle i rören utan att något hände eller att jag fick frätskador på mig själv.

Lowe var mäkta imponerad när han kom senare på kvällen för att se på film. Förutseende som han är hade han tagit med sig verktyg, ifall att mitt projekt gick åt helvete. Sen låg han och kliade mig i håret tills jag somnade och väckte mig med frukost på sängen. Visserligen tidigt som fan men jag fick té så jag var iaf pratbar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, en händig kvinna!;P

Jo tjena sa...

En riktig kvinna reder sig själv ;)

Anonym sa...

Helt klart!=)