tisdag 14 oktober 2008

En sjuklings vardag

Jag klättrar snart på väggarna i ren tristess.
Hittills har jag
- laddat ner en träningsvideo "hip hop abs" och är sjukt sugen på att träna men det kommer inte bli så bra
- blivit hungrig men är inte sugen på något alls, inte ens oliver, så jag borstade tänderna istället
- tänkte gå till affären men kommer dö av backen
- allvarligt funderat på att ringa till mamsen och papsen för att gnälla lite
- läst en skvallertidning, noggrant, som systerdottern glömde kvar

Jag ställde även in lunchen med mr S som blev lite orolig för mig, han tycker att jag har varit sjuk rätt ofta sista tiden och ville komma hit för att se till mig. Visserligen törstar jag efter närhet just nu och känner nästan lite abstinensbesvär över att inte ha någon här som ger mig uppärksamet, men ja. Jag försöker klippa banden med mr S, inte att involvera varandra mer i våra liv.

Varför är ni inte här med Ben& Jerry's cookie dough?

6 kommentarer:

Therese sa...

Har du femman?

Therese sa...

Alltså, kanal 5?

Therese sa...

I så fall kan vi deala om glassen. :)

Jo tjena sa...

Klart jag har femman! När kommer du?

Therese sa...

Tisdag? Du hinner kanske bli frisk och så, men om man ska följa tv-tablån så helst då.

Jo tjena sa...

Jag ska kolla upp tisdag, är osäker på om jag får besök då. Jag återkommer!