söndag 20 februari 2011

Ska vi ligga?

Jag satt och tjuvlyssnade på två tjejer under min tågresa. Jag vet, jag vet, fult gjort men det är ju så roligt. Ämnet var iaf att ligga.

Ena tjejen sa att hon blivit medlem på en sådandär sexsökarsajt och bjudit hem en snubbe. När killen kommit över hade han inte motsvarat hennes förväntningar. Tjej nummer två undrade vad hon hade gjort. Jag låg med honom ändå såklart, även om det inte kändes okej och sexet var sådär svarade hon. Något som verkade vara helt självklart i deras värld för den andra tjejen hade inga invändningar.

Jag däremot ville kliva över till deras säte och hålla en föreläsning i om att det alltid ska kännas okej och att man kan säga nej. Om att det ska kännas bra innan, under och efter. Annars nej. Herregud, för mig får folk ligga precis hur lite och hur mycket dom vill, med hur många eller få personer dom nu skulle vilja, bara allt känns okej för alla inblandade. Jag tror dock inte att dom hade uppskattat min inblandning i samtalet. Som för övrigt dog ut när okejandet för hennes beteende var avklarat.

Vem skulle ni helst vilja ligga med?

7 kommentarer:

Huskatt sa...

Svaret på frågan är ju givet...DIG så klart!

Hypofysen sa...

Det finns bara en just nu...eller...två kanske...;-)

ullebengtsson sa...

Åh, att vara ung och dum igen, haha. Snacka om sidoeffekt av den sexuella revolutionen.

Nykteristfinnen sa...

Tror du anar svaret.. ;)

Fisken sa...

Asså jag är ju inte så ytlig så att jag bara vill ligga sådär utifrån hur folk ser ut och så då...men Carmen Electra tack!

Ms Spider sa...

Oh herre gud vad du är duktig, jag kan bara inte låta bli att blanda mig in i sådana diskussioner, om inte annat bara för att se reaktionen...
Ja du, det är definitivt en intressant sidoeffekt av sexuella revolutionen, som Ulle sa.
Skulle kunna säga en hel massa mer men låter bli det just nu. Och konstaterar att när det gäller vem jag inte skulle ha något emot att hamna i säng med så... Det beror på kemin när man väl ses...

Just a crazy duck sa...

Popcorn