måndag 7 februari 2011

För att ni är så duktiga...

Jag har ett problem. För över två år sen var vi fem personer som försökte få upp min taklampa i olika omgångar. Det tog två månader, lite silvertejp, en massa svordomar och kramp i armarna innan den kom upp.

Nu ska den ner. Och jag har inte två månader på mig att få ner skiten. Men, sen kom jag tänka på att jag har världens bästa läsare. Jag vet dessutom att det finns en och annan händig person bland er. Så, vem känner sig manad att hjälpa en Petra i nöd? Jag bjuder på middag som tack för besväret.

6 kommentarer:

Huskatt sa...

Hade du lockat med 6..då hade jag kastat mig i bilen direkt! Men mat...

Jo tjena sa...

För dig Huskatt är jag middagen...

Fisken sa...

Dynamit? Nej helt allvarligt så tag dit Huskatt. Hon lyfter ju för fan skivor som väger 100 kg. Hon lär ju slita ned hela innertaket om så behövs! ;-)

EmilyStrange sa...

jag hade kommit på stört om det inte vore att jag bodde så nedrans långt bort från dig! gahh

Heffler sa...

Klart att jag hade kommit som ett skott, om jag hade bott på lämpligare avstånd. Lampa eller inte, en middag med dig lockar ju alltid. :)

Jo tjena sa...

Fisken - Ja, jag försöker locka över henne! Jag vill se henne i snickarbyxor...

Emily - Jaa, varför bor du så långt bort egentligen? Va? Va?

Heffler - Men äsch, vad gullig du är =)