måndag 14 februari 2011

Jaha, dags igen då

Alla hjärtans dag. Herregud. Jag pallar inte med denna kommersiella skit. Nästan så fort jul och nyår var över började butikerna plocka fram gulliga nallar och dessa jagälskardigtilldöds-kort som finns i överflöd.

Jag köper inte konceptet med att man ska visa sin kärlek på en specifik dag. Det gör jag bara inte. Resten av årets 365 dagar då? Kan man inte visa lite extra uppskattning lite då och då istället? Alla hjärtans dag är inte romantik i min värld. Det är något krystat och påtvingat.

Ska jag vara ärlig är jag bara bitter över att ni inte har skickat en massa chokladbud till mig idag.

3 kommentarer:

Huskatt sa...

.*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
...*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
………………….*..*

och de andra av årets dagar är det tyvärr BARA sex som erbjuds ;)

Hypofysen sa...

Jag har ju inte din adress...

ullebengtsson sa...

Jag är helt med dig. Alla hjärtans dag? Va?