torsdag 17 februari 2011

Kaos!

Jag lever mitt liv bland flyttkartonger för tillfället. Böcker, nästan alla kläder, lakan, you name it ligger numer nedpackat. Och jag hatar det.

Det är kaos. Jag har en liten lägenhet. Tänk er en studentlya proppad med kartonger. Jag har ångest rent ut sagt. Det här med kaos och oordning i mitt hem är inget jag gillar. Ett tag var det såpass att jag fick andnöd när folk rörde mina böcker/skivor/filmer och inte satte tillbaka det precis som det stod.

Något annat jag fick ångest över och faktiskt skämdes en smula över var hur mycket kläder jag har som jag aldrig använder. En del plagg hade även prislapparna kvar. Det känns helt absurt hur många gånger jag har klagat över att jag aldrig har något att ha på mig.

Vad är det fulaste ni har i er garderob?

2 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Skelett:-) Hur lång tid är det kvar innan själva flytten?

Hockeysmurf sa...

En mörkorange typ skoteroverall i storlek alldeles-förjävla-stor som jag fick ärva av en av gubbarna på jobbet inför ett fotojobb i rallyskogarna. Sjukt ful, sjukt varm, funktion före fashion liksom :)