torsdag 17 februari 2011

Den bron brann snabbt

Ikväll var jag på middag på Berns, massa mat, massa vin och avec blev det. Trevligt sällskap också. Tills det kom fram att jag inte är straight.

En man i sällskapet tyckte detta var väldigt fascinerande. Och sexigt. Jävligt sexigt. En del frågor han ställde var inte okej. Jag har inte lust att redogöra för mitt sexliv. Speciellt inte för en ytligt bekant. Vilket jag även sa till honom. Spelade ingen roll. Det var jävligt sexigt ändå att jag är bi.

Varje mans dröm att ha två tjejer sa han och såg drömmande ut. Jaha? Jag kan inte påstå att jag bryr mig om hans runkfantasier.

När vi gick därifrån sa Mr. S att han var imponerad över att jag inte örfilat snubben så mörk i ögonen som jag hade varit.

Vad är det egentligen med icke-straighta människors sexualitet som är så himla intressant?

5 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Det undrar jag också. Det här får fanken bli ett eget inlägg.

Anonym sa...

Det bottnar nog i lite osäkerhet/nyfikenhet kring sin egen sexualitet.
Folk som finner det intressant med bi/homo är nog dom som lätt kan fantisera sig själva i olika situationer.
Inget du ska behöva tåla, en örfil hade varit på sin plats.

Lfthmn sa...

Snarare: Vad är det med folk som blir så till sig att de glömmer vanligt vett?! Så SÄGER man ju för fan inte.

Nykteristfinnen sa...

Argh!!!! Och det var bara häromdan vi undrade över det där varför ens sexualitet är så satans viktigt för mer eller mindre okända människor...

Hypofysen sa...

Det är ju så tröttsamt! Varför tror folk att de helt plötsligt kan börja kasta ur sig fantasier bara för att du är bi? Som om det är självklart att du då vill ha både en man o kvinna samtidigt.