fredag 18 februari 2011

Fast roligt hade jag

I lördags var jag ute lite spontant med Militären och några av hans polare. Dom befann sig redan på plats och jag sladdade in en stund senare på puben.

Det var inte svårt att hitta grabbarna när jag klev innanför dörren. Gled upp lite snyggt bakom Militären och la en arm runt hans midja. Heeeeej snygging! sa jag och log mitt allra vackraste leende.

Det var inte min kompis. Det var en total främling som stirrade oförstående på mig. Jag kände hur temperaturen steg snabbt i mitt ansikte. Lyckades stamma fram en ursäkt och att jag trodde att han var någon helt annan. Han kände sig smickrad sa han. Jag hörde hur gänget exploderade i skratt när jag snabbt gick därifrån.

Ett par sekunder senare gled jag in på Lemon, muttrandes en aning bittert om hur jävla idiotiskt det är att lägga två krogar precis jämte varandra. Speciellt när dom ser identiska ut.

1 kommentar:

Hypofysen sa...

Hahaha! Det är så typiskt dig :D