söndag 20 februari 2011

Petra blir provocerad

Jag fikade med en bekant innan idag. Lite halvytlig bekantskap sådär. Trevligt med en varm kopp choklad med lite vispad grädde efter att ha kommit in från den arktiska kylan. Trevligt samtal också.

Sen skulle vi gå. Han frågade om jag la märke till att han knappt kollat på mina bröst. Lite stolthet i rösten sådär. Jaha, vill du ha medalj nu eller? frågade jag. Han blev en smula ställd.

Alltså. Det här med bröst. Jättefint att han försökte att inte kolla men varför behovet av att berätta? Förväntade han sig att jag skulle slita av mig tröjan och ge honom en privat show som tack?

Herregud.

9 kommentarer:

Huskatt sa...

Kan man sammanfatta det i en stor *suck*?!

Lfthmn sa...

Vad är det för killar du känner, egentligen? Även om det bara är ytliga bekanta? Tycker du att det är okej att bete sig på det viset?

Jo tjena sa...

Huskatt - Exakt.

Skrållan - Nej, jag tycker det är långtifrån okej. Den här snubben träffade jag på en fest och hade han visat några sådana sidor som han gjorde igår skulle jag inte gå med på att träffa honom från början.

Fisken sa...

Jag har sagt det förut men...
VILKA umgås du med egentligen???

Jo tjena sa...

Fisken - Han var jättetrevlig på festen. Inte kunde jag ana att han var sådan.

Fisken sa...

Sen vill jag bara tillägga att jag följt denna blogg i flera år nu och inte tittat på dinna tuttar en enda gång! *stolt*

Jo tjena sa...

Fisken - Ta ner min lampa så kan du få en liten sneakpeak? Ja, jag är desperat.

Anna sa...

Men shit, vad är det med folk!? Att folk inte ens har vett att skämmas!

Asta sa...

Yeah right..