söndag 5 september 2010

Ren och skär lycka

Jag sitter hemma i min lägenhet nu. I min alldeles egna lilla lya.

Var smart nog och tog taxi hem från t-centralen. Två chaffisar fick hjälpas åt att baxa in min stora väska i bagaget. Dom frågade om jag hade varit iväg och plockat sten. Nej, jag har shoppat skor svarade jag.

Öppnade kylskåpet med kurrande mage, väl medveten om att jag inte har någon mat alls hemma. Upptäcker en burk med svart guld. En oöppnad burk med oliver. Jag befinner mig lite i himlen just nu.

Om 1 timme och 40 minuter fyller jag 23. Jag hoppas att ni tar tillfället i akt och använder det som en ursäkt för att äta lite tårta eller något annat gott i morgon!

2 kommentarer:

Huskatt sa...

JIPPI ! Trycker omedelbart i mig en påse godis!

Jo tjena sa...

Huskatt - Bara tryck i dig!