torsdag 16 september 2010

Hej jag heter Petra och jag hatar mig själv

Idag har jag en tid hos den personliga tränaren på gymmet. Ryggmuskler ska byggas upp för att hålla mitt bäckenben på plats. Fy fan. Jag minns fortfarande hur jävla ont jag hade efter förra besöket hos den leende Smålänningen. En ulv i fårakläder är vad han är. Jättetrevlig, javisst men fan vilken liten djävul han är. Vet precis hur han ska göra för att få mig förbannad och ta i lite extra, bara för att jag är så envis och måste visa att jag ska inte bara göra en armhävning till, jag ska göra två! Sen kunde jag visserligen knappt gå på en vecka, men ändå.

Jag får väl beställa färdtjänst hem sen.

2 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Såna är de, smålänningarna.

Jo tjena sa...

Ulle - Ja, dom är inte riktigt kloka, smålänningarna.