fredag 3 september 2010

Jag förstår er nu

Alla ni som älskar bröst alltså. Jag har inte fattat vad som är grejen, förrän nu. Tidigare var jag av åsikten, bröst, dom bara är. Dom är i vägen, upptryckta till haken, ihoppressade, dallrar mer än jello och är ingen välsignelse att bära på.

Idag upptäckte jag mina egna. Jag stod framför spegeln och glodde på mig själv, i urringningen och tänkte, fan, dom är rätt snygga ändå! Sen stod jag och petade med ena fingret på både Berit och Agda, som om jag skulle kolla om sockerkakan är färdig. Helt fascinerad.

Jag vet minsann hur man roar sig en fredagskväll.

5 kommentarer:

Daniel sa...

Härligt! Skulle jag vara tjeje skulle jag bara fnittra och taffsa på mina bröst om dagarna!

Jo tjena sa...

Daniel - Haha det var oväntat roligt!

Anonym sa...

Yeah right.. skitsnygga.. verkligen.. tss

Huskatt sa...

Skulle man ha nojor runt sina bröst, finns det inget som är så bra för egot som totalt bröstfixerade söner :D

EmilyStrange sa...

jag förstår fortf inte grejen. kroppsdel som kroppsdel. däremot är de rätt smjuka och sköna att värma händerna på om man fryser ;D