tisdag 14 september 2010

Jag är sjuk i huvudet

På riktigt.

Jag kom på mig själv för ett litet tag sen att jag ofta har svårt att hålla mig för skratt när jag hånglar. Inte för att personerna hånglar så pass dåligt att det blir skrattretande, nej då. Jag tänker istället på andra jag har hånglat med som har betett sig lite...udda. Som personen som hela tiden stönade Oh yeah som värsta porrskådisen när vi bytte saliv. Eller när jag fastnade med tungspetsen i någon annans tandställning och fick panik. Jag såg framför mig hur vi fick skära bort tungan innan jag kom loss igen. Ibland tänker jag på personen som snarare verkade mer intresserad utav att försöka trycka ner mina tänder i halsen. Eller människan som trodde att hångla gick ut på att slicka den andre personen i ansiktet så mycket som möjligt.

Men jag kan inte vara den enda som tänker på så här knasiga saker när jag hånglar. Eller?

8 kommentarer:

Daniel sa...

Helt normalt

Jag har slutat hångla

DD sa...

Daniel alltså!!!

Nej, jag har aldrig tänkt på något annat när jag hånglat. Jag hänger mig åt situationen och njuter och tänker då inte alls på annat.

ullebengtsson sa...

Inte just i hångelsitationer, men tyvärr i jobbditon. Har skrattat som en idiot på en klassisk konsert, en balett, en anställningsintervju. Fick inte jobbet

Egomamma.se sa...

Haha min kille frågar alltid varför jag skrattar/ler när vi kysser varandra.. jag vet inte varför, damn it! Jag bara gör det. Skyller på oxytocinet och fortsätter..

Såg att du enligt egen utsago är en "listjunkie" så jag rekommenderar min egen blogg till dig, eftersom jag publicerar en del såna saker!
Have a look vetja!
Jag ska snoka vidare på din blogg, ser ut att kunna bli en favvo.
/Jessica

greken sa...

jag gört! helt jävla oseriös man e va haha

Jo tjena sa...

Daniel - Slutat hångla? Är du galen pojk?

DD - Lyckliga du...

Ulle - Haha oj! Vad var det som fick dig att börja asgarva under intervjun?

Jessica - Skönt att jag inte är ensam om det :P

Oj, tack, vad kul att höra! Ska in och snoka hos dig också =)

Greken - Haha men vi är ju lite som vi är också

Huskatt sa...

Jag hatar när kontroll av halsmadlar ska utföras..vidrigt. Då tänker jag mest på hur..jäva kasst det hånglet är.
Då allts..inte nu..nu är jag ju gift och sånt:D

Jo tjena sa...

Huskatt - Haha du har ditt på det torra med andra ord ;)