söndag 19 september 2010

Känner mig inte riktigt som en människa

Det blev party deluxe igår. För tjejen som inte skulle dricka alkohol igen. Jo tjena. Idag känns det mer som om jag kommer att dö.

Kvällen började på underbara Söder, en öl på älskade sunkhaket Carmen, sen traska över gatan till Underbara bar där vi fick för oss att dricka tequila. Kanske inte världens bästa idé men jisses vad roligt vi hade. Av någon anledning hamnade jag i ett gäng med massa amerikanare som var på konferens. Trevliga människor det där. Fick även sju sovplatser om jag skulle få för mig att åka till någon håla i Ohio. Sen dansade vi som om det inte fanns någon morgondag. Ni vet, som man bara gör med ett gäng främlingar man blir bästis med efter någon öl för mycket.

Patricia Patricia, vad vore en lyckad utekväll utan jollen? Galet mycket dans, galet mycket dricka och galet mycket härliga människor. Och mitt i vimlet känner jag en arm runt min midja. Och den där speciella doften. Kunde det vara...? Så klart det var, Mr. S var ute och svängde sina lurviga han också. Fjärilspussar på kinden, skratt och kramar. Nu ligger han i min säng och sover.

Idag är det valdagen. Jag hoppas att ni som inte har kommer rösta under dagen!

Inga kommentarer: