fredag 24 september 2010

Om jag är trött?

Baby, jag ger tröttheten ett ansikte.

10 kommentarer:

Hypofysen sa...

Jag hade inte ens ögonen öppna nyss..satt med gamnacke framför datorn o tog en microlur.. Ska hoppa i säng nu. Äntligen.

Huskatt sa...

Kanske ser du liiiite trött ut :D

EmilyStrange sa...

varför är du så trött då? :P

Fisken sa...

Ehhh...nejdå. Du ser *host* superpigg ut.
Vart tusan har DU varit då?

Jo tjena sa...

H - Du kan verkligen behöva vila, sov gott!

Huskatt - Du tycker det? ;)

Emily - Work and work...

Fisken - Jag har häckat på kontoret i flera timmar, kom hem, dunsade i säng och vaknade en kvart senare utav att min granne spelade trumpet i tre timmar.

Hypofysen sa...

Går det inte att få din granne vräkt? Skulle inte du på middag igår?

ullebengtsson sa...

Trumpet och säckpipa är det som spelas i helvetet.

Jo tjena sa...

H - Det verkar som en omöjlighet. Inatt spelades det iaf inget. Jo, det var tanken men körde ihop sig för oss båda på jobbet så vi ska ses nästa vecka när vi inte är helt slut i huvudet =)

Ulle - Word.

Nykteristfinnen sa...

Trött ja, men fan vad vacker du är ändå.

Jo tjena sa...

Finnen - Men gulle!