onsdag 14 juli 2010

Ska jag, ska jag inte?

En vän tipsade mig om ett jobb som verkligen skrek mitt namn. En helttidstjänst, långt ifrån det jag egentligen utbildar mig inom men något som jag brinner för.

Men jag vet inte om jag ska söka det. Jag vet att jag egentligen är som klippt och skuren för tjänsten men sen kommer dom där tankarna. Att det inte är någon idé att jag söker, varför skulle dom vilja ha mig? Det är så jävla fel att tänka så. För jag vet att jag är jävligt bra.

Äsch, vad fan, jag söker!

3 kommentarer:

H sa...

Vet du hur få såna jobb det finns? SÖK! Tycker du verkar ha flyt just nu dessutom o det är klart att du är bra o ska ha det där jobbet :)

Jo tjena sa...

H - Jo jag vet egentligen men tänkte att det skadar inte att söka iaf så filar på en ansökan nu =)

Anna sa...

Heja heja!