söndag 18 juli 2010

Jaha ja

Jag har fått mina första hatrmail. Eller inte hatmail, men ogillande mail. Om vad jag skriver här i bloggen alltså.

Tydligen har jag blivit för positiv.

Men om jag säger så här. Med min vanliga tur skulle det inte förvåna mig om jag får solsting och blir uppraggad av en sliskig strandraggare. Ni vet, en i rosa skjorta a la 70-tal, guldkedjor som får 50Cent att se fattig ut och ett sönderblekt leende. En strandpimp som gör allt för att få se lite naket. Klänningen då? Den fick jag slänga för jag spillde för mycket rödvin på den.

4 kommentarer:

Huskatt sa...

Men vad är det där?! Vad är det för fel???
INGEN har någonsin skickat mig någon hat-grunka...*surt mutter* så jäkla trevlig är jag då inte..faan..

H sa...

Haha. Jag gillar det du skriver vare sig det är positivt eller nåt annat. För det är alltid ironi o humor.

Fisken sa...

Äh bitterheten ligger latent under ytan på dina inlägg. ÄVEN om du nyss vunnit 500000:- och fått ligga så kommer du att vara bitter för att ligget var en enda gång och att en halv mille är lite snålt. *asg*
Dessutom så gillar jag att du skriver med glimten i ögat. En enkom bitter blogg orkar jag inte följa så länge.

Jo tjena sa...

Huskatt - Jag kan skicka något surt mail till dig om att nu får du faaan ta och skärpa dig!?

H - Men äsch, jag blir ju generad!

Fisken - Ja, men hur många märkesskor och väskorkan man få för en halv mille egentligen? Inte ens en lägenhet kan jag få för det... Och hur jävla kul är det att bara ligga en gång när man inte har fått komma till på ett tag? Klart man klagar över det.

Och tack ;)