lördag 3 juli 2010

Aint no sunshine

Det är inga lätta tider just nu. Mycket av det som jag hade en form av trygghet i är uppochner. Bara att härda ut. Även om jag undrar hur det ska gå till ibland. Ibland får jag känslan av att Jag.Vill.Inte.Mer. Fly däremot vill jag. Vet att det kommer inte bli bättre av att jag flyr undan. Ibland måste man ta itu med det där som känns jävligt jobbigt.

Men ibland får man fly undan en stund. Jag spenderade dagen med fina systeryster K, drickandes champagne på hennes balkong och massa prat. Sen underbart rolig fest för att säga hej då till Marie.

Att börja jobba om 3½ timme känns inte lockande ett dugg.

En bra idé hade varit att inför alkolås på datorer.

2 kommentarer:

H sa...

Saker är aldrig konstant. Det kommer bli bättre. Kram

Jo tjena sa...

H - Nej, jag vet egentligen det men behövde inte en sak till på allt annat. Kram