tisdag 27 juli 2010

Erkänn att ni har saknat det?


Jag hittade en lista hos Anna som jag bara var tvungen att sno!

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, krävs ett mindre jordskred för att väcka mig
Vem såg dig senast naken?
Rebounce-ligget
Hur såg du ut på högstadiet?
Totalt stillös
Hur kommer du se ut om tjugo år?
Jag lär väl fortfarande gå runt i Converse och prickiga klänningar
Hur var du på dagis?
Ett yrväder som inte ville knäppa händerna när det var dags att be bordsbön.
Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är alltid underbar!
Biter du på naglarna?
Nej, jag älskar mina naglar.
Har du något handikapp?
Har ledproblem men tror att alla är lite handikappade på något sätt.
Tror du att Gud är en man eller en kvinna?
Jag tror inte på Gud, den högre makt jag tror på är könslös.
Svär du?
Är bara att ta en titt här i bloggen och bilda sig en egen uppfattning.
Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Ja, jag är inte otrevlig iaf.
Tror du på utomjordingar?
Lätt! Har svårt att tänka mig att vi människor skulle vara dom enda varelserna i hela rymden.
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Tacos med massor guacamole!
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Kålpudding och kåldolmar samt kokta morötter.
Har du blivit arresterad?
Nix, inte ännu.
Ljuger du?
Nä, ljuga är för mesar.
Har du kysst en polis?
Om jag har! Det enda jag roade mig med när jag bodde granne med polishögskolan i Växjö.
Är du rädd för Securitasvakter?
Lite, en av mina vänner är vakt och henne är jag lite rädd för.
Har du någonting att dölja?
Nej, det har jag inte men förstår inte varför man ska veta allt om alla.
Vad har du på din nyckelknippa?
Hemnycklar till min lägenhet, till föräldrarnas hus, ett smutsigt nyckelband, cykelnyckel till ett lås som är borta, postnyckel och elektronisk bricka.
Är du/har du varit gift?
I wish.
Vilken tv-serie skulle du helst vilja leva i?
Mad Men, dom har så fina kläder!

2 kommentarer:

Anna sa...

Klart vi saknar dina listor, yeey!:)

Jo tjena sa...

Anna - Och tack för listan!