måndag 19 juli 2010

Att komma hem ska vara en schlager

7 dagar kvar, sen intar jag Stockholm igen!

Herremingud vad jag längtar. Jag behöver en dos Stockholm för att kunna fungera normalt. Lite asfalt, lite avgaser, strul med SL och alla mina underbaringar. Jag laddar för schlagerkvällen på Pride och givetvis, paraden där jag och Linus kommer vara det snyggaste Stockholms gator någonsin skådat. Jag längtar efter min oslagbara duo, Greken och Nykteristfinnen. Och min fina Mupp.

Listan med seminarier jag inte vill missa är gjord. Och givetvis, en över alla fester som kan vara värda ett besök.

Nu är det bara att packa väskan som är kvar.

3 kommentarer:

Anna sa...

Åhh..Jag blir lite avundsjuk! Får va slutjobbat under priden snart här!:P

Jo tjena sa...

Anna - Ja, sluta med dom dumheterna! Du kunde ha varit med oss på schlagerkvällen istället =)

Anna sa...

Åhhhhh! Nästa år hoppas jag:D