fredag 16 juli 2010

Sexbomb, I'm a sexbomb!

Klänningen anlände idag.

Satt som en jävla smäck!

Jag är lätt hetast i byn nu.

Den kommer få följa med till Spanien i vilket fall. Såg framför mig hur jag sitter på en uteservering, läsandes en bok och sippar på ett glas vin. En främling slår sig ner vid mitt bord och snart är vi djupt inne i en diskussion om kubismen vs. impressionismen.Vi blir sittandes i flera timmar, pratandes om allt och skrattar tills vi får kramp i magen innan vi bestämmer oss för att gå vidare till en liten restaurang. Givetvis långt ifrån turiststråken. Tack vare min klänning får jag världens underbaraste kväll med en spanjor jag aldrig mer kommer träffa.

Okej, jag är singel, jag är på landet. Att dagdrömma är allt jag har just nu.

5 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Kan man inte få se bild på denna klänning då
?

Jo tjena sa...

Livsnjutaren - Om du klickar på första raden i brödtexten så ser du den =) Om jag tar en bild när den är på får vi se.

Huskatt sa...

Jag vill oxå se klänningen PÅ !

EmilyStrange sa...

klänningen var skitsnygg. och jag hoppas din fantasi går i uppfyllelse ;) det lät spännande...

F sa...

vill se den på!!!