tisdag 20 juli 2010

Alltså...

Det här med allsång. Jag gillar't. Som fan. Men ikväll vettifan.

Salem, kvinnan med trumpeterna var ruggigt bra, och givetvis Oskar.

Men att ta dit The Real Group? Och dessutom låta dom göra ett medley på, mestadels, pojkbandslåtar. Det skar fan i hjärtat på mig. Dessutom ringde 80-talet och ville ha tillbaka er. 80-talet ångrade sig att ni inte blivit inlåsta redan då och fått nyckeln bortslängd.

Sen lite DiLeva på det hela. Jag trodde att botten var nådd efter medleyfiaskot och så kommer det stolpskottet upp på scen. Givetvis med en låt från sin nya skiva. Så här är det Tomas, bara för att du endast har en låt, som dessutom är jävligt dålig, ger det dig ingen rätt att slakta andras låtar.

Jag satt och led i väntan på herr Linnros. Han var bra. Väldigt bra. Synd att han inte sjöng Från och med du bara men låten om Sundbyberg kanske passar bättre. Det fick mig att längta ännu mer till hans spelning i augusti. Som jag dessutom har en biljett över till om någon skulle vara intresserad?

9 kommentarer:

H sa...

Det kliar i mig...

miss universum sa...

word! jag bytte t o m kanal under real group o di leva. o sen efter oskar: drängarna??? wtf?

Jo tjena sa...

H - Det var olidligt att titta på...perfekt tillfälle att fixa lite dricka på däremot.

Miss universum - Jaaa, vad fan gjorde drängarna där? Under vilken sten hade dom grävts fram?

Huskatt sa...

Själv missade jag hela kalaset, men du ser ju till att jag hänger med ändå.
Så i morgon när det hela kommer på tal..så sög de hela högen?

Fisken sa...

Drängarna, The Real Group...och Di Leva...?
*Tjuter av skratt*

Fisken sa...

Drängarna, The Real Group...och Di Leva...?
*Tjuter av skratt*

Fisken sa...

Drängarna, The Real Group...och Di Leva...?
*Tjuter av skratt*

Fisken sa...

...ok.
Riktigt sååå mycket skrattade jag faktiskt inte.

Jo tjena sa...

Huskatt - Ja, det sög som fan. Förutom Salem, Gunhild med trumpeterna och Oskar. Resten var ett skämt.

Fisken - Säg som det är, du har inte skrattat så mycket i år som du gjort till den här kombom.