måndag 11 maj 2009

Only life I know

Idag gjorde jag en skolinformation utan dess like. Är grymt stolt över mig och kollegan som verkligen kickade ass under alla tre pass. Himla bra flyt mellan oss båda, underbara elever och allt kändes så jävla bra.

När jag kom hem tokdäckade jag och tyckte att hela världen snurrade. Illamåendet är tillbaka och jag måste boka tid hos en läkare för att se vad det beror på. Känns inte så himla bra att få sådana här attacker. Fick en under skolinformationen men det var bara att bita ihop och dricka lite vatten. Det gick bra som tur var.

I morgon hoppas jag på att illamåendet försvinner, har inte tid med det då. Först blir det lunch med Kusin Vitamin och planerande av roadtrippen ner till Småland, plugg, jobb och sen plugg igen. Den här veckan kan jag mer eller mindre glömma allt vad socialt liv heter.

2 kommentarer:

Mamma Melissa -änglamamma och gravid sa...

Socialt liv -vad är det?;.)) Tänkte bara spela med så du inte skulle känna dig så ensam;.))

Jo tjena sa...

Tack, det var snällt av dig, nu känner jag mig inte så ensam längre ;)