måndag 4 maj 2009

Det här händer bara inte

Idag började jag en ny delkurs, internationell politik, otroligt intressant! Väldigt bra föreläsare också. Introduktion som det var befann sig några utav seminarielärarna och några doktorander på plats. En doktorand kände jag igen så himla väl och jag grubblade himla länge där jag satt på den rätt obekväma stolen innan jag kom ihåg. Toalettragget på gayklubben Connection. Hon var vacker, det var vår, jag kände mig som en kalv som precis släppts ut på grönbete. Vi var sådär glada som man ibland blir på fyllan. Sen blev det som det blev där inne på den trånga toaletten.

Tack gode gud för att universitetet är så snälla som låter oss välja vilken seminariegrupp vi vill vara i själva.

7 kommentarer:

Greken sa...

hahahaahahahahahahahaha det händer fan bara dig min vän ;)

xixa sa...

va fint ^^

Jo tjena sa...

Greken - Vill du ta över mitt liv?

Xixa - Jättefint. Verkligen.

Mamma Melissa sa...

Ha ha... så klockrent!:.)) kan du inte räcka upp handen och fråga inför alla om det är hon... bara för att se vilken reaktion du får... nej, det kanske är elakt... men det hade varit kul.. och ganska friskt vågat av dig;.))

Jo tjena sa...

Mamma Melissa - Du undervisar mig sen då va? För jag kommer inte våga gå tillbaka :P

Anonühm sa...

...och du väljer SJÄLVKLART seminariegruppen hon leder...?

Jo tjena sa...

Anonuhm - I helvete heller att jag gjorde...så bra sex var det inte