torsdag 21 maj 2009

Och rösten den försvann

Igår kom sötnöten Marie ner från Umeå tillsammans med en kompis, en himla massa mys och prat blev det. Som jag saknat henne! Efter att jag hade vaknat och insett att rösten aldrig skulle hålla blev det till att sjukskriva mig, förhoppningsvis är den okej snart.

Efter ett antal timmars pluggande sket jag i det mesta och åkte hem till R. Denna underbara människa säger jag bara. Jag glömde alla måsten och skrattade tills jag grät när han spexade runt i lägenheten.

Nu blir det plugg igen och jag längtar efter att ha ett normalt socialt liv.

4 kommentarer:

Daniel sa...

vad lovely med skratt å bra sällskap!

Johanna sa...

Ja, det är verkligen jättejobbigt, men, men.. bortskämd fransman från södra Frankrike. Mamma har gjort allt åt honom.

Fisken sa...

Ohhh...normal. Tänk den som var det?

Jo tjena sa...

Daniel- Precis!

Fisken - Fast frågan är om man skulle ha så roligt om man är normal?