torsdag 7 maj 2009

Det är torsdag baby!

Idag ska jag ut och skolinformera för första gången på säkert en månad. Herrejävlar vad det ska undervisas kids säger jag bara! Jag känner mig pepp som få, trots att disken tornar upp sig och att jag inte riktigt vet vart jag ska. Sen väntar några timmars jobb på Ericsson där det råder kaos eftersom hela växeln ska flytta till nya lokaler om en månad.

Att det i torsdag idag betyder att det är fredag i morgon och fredag är tvättdag. Äntligen! Har skjutit upp tvättandet i en månad nu så det börjar bli på tiden.

Dessutom kanske det kommer en till serie med foton en gång i timmen snart eftersom att det tydligen var uppskattat.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Ja tvätta flitigt nu!

Nykteristfinnen sa...

Du glömde att vi har middagsdejt imorn, grrr ;)

Jag tar kameran me mig imorn isf ;P