tisdag 5 maj 2009

ComHem hatar mig

Det är ett faktum. Tror att det finns bloggspioner på ComHem som har läst mina mindre glada inlägg över bolaget. Det var säkert därför endast kanal 1, 2 och 4 fungerade på min TV och jag tvingades se på gänget från helvetet (Äntligen Hemma), Uttern (Marit Paulsen) som gästade soptunnemannen (Sverker Olofsson) samt buffeln Janne Josefsson. Jag led som fan eftersom att mitt internet även låg nere, jag hade huvudvärk och var lite lätt grinig pga mitt illamående som kommit tillbaka. Och jag är inte gravid, jag lovar.

Men efter några timmars svärande då även ComHems supporttelefon och hemsida låg nere kom skiten igång igen. Så fort mitt kontrakt går ut ska jag byta leverantör, hör du det ComHem? Så mycket betyder du för mig nu för tiden!

2 kommentarer:

mikebike sa...

ja det var väl på tiden! Comhem pfft. Varför ha det allra sämsta liksom?

Johanna sa...

Det är så mysigt med djur! Åh, sött med en valp.