måndag 19 januari 2009

Blev jag just hånad?

I juli förra året skrev jag ett litet smått ilsket inlägg om Libresse som jag även mailade till dom.

Idag fick jag svar.

"Hej Petra,

Vad tråkigt att du är missnöjd med våra produkter! Vi har tagit åt oss din kritik och kommer ha den i åtanke
(jo tjena! min anm.) för kommande kampanjer.

Som tack för att du har tagit dig tid till att skriva till oss vill vi gärna skicka varuprover och värdekuponger till dig. Skicka gärna tillbaka ett mail med din adress.

Med vänliga hälsningar

XXX, Libresse konsumentkontakt"

5 kommentarer:

Anonym sa...

:O

Jo tjena sa...

Rätt komiskt egentligen

Josefine sa...

då får vi fan hoppas att de lagt i ett gäng chokladkakor där alltså!

Anonym sa...

Hej du vänsterhänta.
Hehehe. Kul att du mailade det där. Jag undrar bara varför det tog så lång tid innan du fick svar. Krismöten om själva fenomenet mens kanske? ;D

Jo tjena sa...

Miss Muffin - Det är bäst för dom, annars kommer jag bli grymt besviken!