fredag 9 januari 2009

Förberedelser

I morgon är det dejt på hemmaplan med allt var det innebär. Med andra ord har jag skrubbat hela lägenheten, haft rakhyveln i handen och tittat på mina stubbiga ben för att sen lägga tillbaka den i badrumsskåpet. Jag har hellre lite stubb på benen istället för skärsår. Lyckotrosorna är avdammade och nytvättade.

Jag har sett över morgondagens meny (pestolasagne med vitlöksfrästa champinjoner, en sallad utav oliver, fetaost, ruccola, babyspenat och valnötter, efterätt blir naturell yoghurt med färsk passionsfrukt, skållad grovt hackad mandel och lite kummin) med en precession som skulle få Nobel-middagens anordnare att gråta av lycka.

Nej, jag är inget kontrollfreak, jag vill bara ligga lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud. Du är min idol! Bjuder du på det där så kommer du definitiv få ligga. Jag som inte ens bjuder grabbarna på frukost..

Jo tjena sa...

Det är det jag hoppas på ;) Men jag gillar inte att ge dom frukost...