söndag 25 januari 2009

Things to make and do

Jag pratade precis med RFSL Ungdom Stockholms valberedning eftersom jag har blivit nominerad till styrelsen. Det kändes väldigt bra nu i efterhand och jag tror att jag fick ur mig en del bra svar om mina visioner om kommande arbete. På tisdag, senast onsdag får jag veta om jag gick vidare, vilket jag hoppas på.

Veckan stavas skola och jobb. Statsvetenskapen kickar igång ordentligt nästa vecka och jag hoppas på att adlibris är snabba med att skicka mina böcker. Vilket dom aldrig har varit tidigare men man kan ju alltid hoppas.

Det är dock morgondagens bekymmer. Ikväll blir det en stor kopp gott té, måla naglarna och doftljus till det. En perfekt söndagskväll alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag tyckte de var riktigt fina. De finns på ellos och kostade 125 kr eller om det var 129 kr. Bra pris :)