tisdag 6 januari 2009

Who's your' Petra?!

Eftersom att jag led av massiv tentaångest tidigare välkomnade jag C's förslag om biljard stort. Jag visste att jag knappt ens skulle träffa bollen men vad fan, att komma ut och träffa människor är alltid trevligt.

Sagt och gjort, jag pulsade i snön och trotsade snöstormen för att sen ringa C och meddela att jag inte riktigt visste vart jag var. Det visade sig att jag var drygt femtio meter från stället. Lokalsinnet är på topp.

Jag chockade både mig och C genom att faktiskt träffa bollarna. Vilket jag jag gjorde trots mina handikapp; vänsterhäntheten och brösten. Ja, jag vet vad ni tänker, det är väl inga handikapp men jag lovar och svär, biljardbord är inte designade för vänsterhänta människor. Dessutom har Berit och Agda en benägenhet att vara i vägen. Sen att C gav mig väldigt snälla regler medans han själv körde efter standardregler är en helt annan sak. J A G träffade bollarna! Jag tom vann den sista matchen.

Efter biljarden blev det té och Depeche Mode hemma hos C, vilket gjorde mig ännu mer sugen på att försöka komma iväg till Arvika i sommar och se Depeche.

Om 9 timmar har jag tenta. Wihoo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken perfekt kväll!!! Jag vill också se depeche mode, mina älsklingar. Men hörru blev de nån kyss då? Haha jag är beroende av din blogg. Har gått in flera gånger för att få den här jävla rapporten ;) Ses imorrn!

Jo tjena sa...

Hahaha du är rolig du ;) Yes, ses i morgon! Vi får höras om tid på fejjan sen och synka oss ^^