torsdag 15 januari 2009

Jag börjar tröttna rejält

Känns som att det mesta krånglar med mitt program som jag läser. Om du går i studie-funderingar, börja inte på Södertörn.

Jag funderar på att ta en termins studieuppehåll från PEO- programmet och läsa något annat. Vad som helst egentligen bara jag slipper PEO för ett tag. Jag är så arg att jag har kommit in i stadiet då jag är så trött på skiten att jag inte ens orkar vara arg.

Update: Jag har mailat programansvarige med lite olika frågor om att eventuellt fortsätta och inte ta ett studieuppehåll från PEO den här terminen samt sökt lite kurser på Stockholms universitet.

1 kommentar:

Jag skaffade mig en PT sa...

Jag tröttnade så mycket på mitt program att jag till slut hoppade av. Inte så konstigt kanske eftersom jag läste på lärarhögskolan...