lördag 17 januari 2009

Det är förbannat praktiskt att dejta en hantverkare. I natt lagade R min säng och var mäkta förvånad över att jag ens äger en verktygslåda.

Det blev en massa vin, kex och ost samtidigt som han försökte övertyga mig om att vi skulle se på zombiefilmen 28 veckor senare. Det slutade med en kompromiss, jag såg tio minuter av filmen och hävdade att det var bäst för honom att han sov över ifall det skulle komma en zombie.

Jag måste säga att det var en väldigt trevlig dejt, förvirrande men trevlig.

Om en stund ska jag ge mig iväg med Greken för att åka på raj-raj-kryssning med resten av gänget från Brottsofferjouren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte raj raj utan rajtan tajtan ;)

Josefine sa...

det låter väldigt spännande att ni fick laga sängen. mitt i natten. hmm. mystiskt.

Caravaggio sa...

Hur lyckades du göra sönder sängen egentligen?